Welcome to our new Servas Israel website
Servas Israel | סרווס ישראל > סיכום כנס העמותה השנתי שנערך בחיפה בשבת 31 למרץ 2012

סיכום כנס העמותה השנתי שנערך בחיפה בשבת 31 למרץ 2012

מאי 20, 2024 by 'adm_daronet'

ביום שבת 31 למרץ 2012 התאספנו, חברי סרוואס-ישראל באולם קסטרא בחיפה לאסיפה השנתית שלנו. סמוך לשעה 10:00 התחלנו להתקבץ. מכל קצות הארץ באנו במטרה לשמוע, להשמיע, להתעדכן ולהכיר חברים חדשים.

המארגנים לא חסכו מעצמם כאב ראש ועשו הכל כדי שהכנס יצליח: שכרו אולם, שלחו הזמנות לחברים, ארגנו פעילויות אקטיביות, הכינו מצגות, רכשו מתנה (תיק) לחברים והכל באהבה ותוך הקפדה על כל פרט ופרט.

הגענו למתחם והתקבלנו במאור פנים. נרשמנו, קיבלנו את השי הצנוע. המאכלים שהבאנו הונחו על השולחן המיועד לכך. פה ושם הבחנו במכרים ושמחת המפגש ניכרה בפנינו ובפניהם של האחרים.

עם הגעת רוב החברים, יצאנו לפעילויות האקטיביות בשטח.
נרשמנו לסיור רגלי לאורך קו החוף. קבוצתנו מנתה כ-20 איש. את הסיור הנחה אחד מחברי סרוואס. שמנו פעמינו לעבר חוף דדו ושם התחברנו להמוני מטיילים אחרים. נדמה היה שכל העיר חיפה החליטה להתמקם ביום היפה והנעים הזה בחוף דדו.

חשוב להדגיש את העיקר: הכיף בסיור זה התבטא בהיכרויות שיצרנו עם חברי סרוואס אחרים. זו היתה הזדמנות יוצאת דופן להתקרב ולשוחח באופן חופשי עם האחרים. לאחר כשעתיים חזרנו לאולם קסטרא. שוחחנו עם חברים שחזרו מפעילויות אחרות והבנו שלכולם היתה חוויה חיובית. קבוצה שניה סיירה בכלי רכב וברגל, בהדרכת חבר סרוואס, בעיר התחתית בחיפה וקבוצה שלישית ביצעה סיור מודרך במתחם קסטרא שנחשב לאתר קניות מיוחד ויוצא דופן במיוחד עקב הפן האמנותי הגלום בו. כולם התייצבו באולם ואז החלה חגיגת האוכל הגדולה. החברים הביאו מביתם מכל טוב ולא חסכו שום מאמץ להכין ממיטב מאכליהם המלוחים והמתוקים.

בתם הארוחה, התיישבנו נינוחים (וקצת עייפים) כדי לשמוע את דיווחי ההנהלה על פעילויות 2011 ועל התכניות לעתיד. ניתחו לנו את התקציב, הראו לנו גרפים וגם קצת התווכחו על היעדים ועל החזון של סרוואס. נבחרה מזכירות, נבחרה וועדת ביקורת ולבסוף נפרדנו בלחיצות ידיים, בחיוך ובהבטחה שניפגש שוב בשנה הבאה בכנס שיתקיים בדרום.

הכנסו לקישור…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן