Welcome to our new Servas Israel website
Servas Israel | סרווס ישראל > כנס ארצי של סרווס ישראל בנווה צדק – תל-אביב: 60 שנה לסרווס, 100 שנה לתל-אביב (כולל סרטון)

כנס ארצי של סרווס ישראל בנווה צדק – תל-אביב: 60 שנה לסרווס, 100 שנה לתל-אביב (כולל סרטון)

מאי 18, 2024 by 'adm_daronet'

בתאריך 13/3/2009, יום ו’ בשבוע, התקיים הכנס הארצי של חברי סרווס ישראל בתל-אביב, כשנקודת המפגש היתה המרכז הקהילתי בנווה צדק.

בתאריך 13/3/2009, יום ו’ בשבוע, התקיים הכנס הארצי של חברי סרווס ישראל בתל-אביב, כשנקודת המפגש היתה המרכז הקהילתי בנווה צדק.

משעות הבוקר החלו לזרום מכל קצוות הארץ החברים – החל משדה בוקר בדרום, דרך באר שבע, השפלה, ירושלים והרשימה נסגרה בחברינו מחמדיה, תל קציר וקרית שמונה. בין היתר הצטרפו זוג אורחי סרווס מארה”ב, שהיו אורחי מאיר ולסלי חיון, מתאמי ירושלים.

ותיקים וצעירים התערבבו זה בזה באירוע ססגוני, שצבע את שכונת נווה צדק הוותיקה.
אכן הפעם התעקשנו לנסות את יום שישי, ולכנס הגיעו כ- 90 משתתפים. לאחר קליטה זריזה, שיחות היכרות והחלפת מידע זה עם זה, יצאנו לשלושה סיורים מודרכים: האחד לסיור בשכונת נוה צדק, השני למוזיאון נחום גוטמן בשכונה, והשלישי לשדרות רוטשילד.

מזג האוויר איפשר לנו להנות מסיורים מדהימים באוירה נינוחה, תוך חשיפה לסיפורים על האנשים שעיצבו את השכונה המיוחדת הזו.

הארוחה המשותפת שנערכה בחצר המרכז הקהילתי איפשרה לכולם לגלגל שיחות עירניות בהרכבים שונים – ותיקים ששמחו להיפגש, חדשים שצמאו להכיר את כולם, צעירים שהתקבצו יחד בהנחייתה של נירית הראל לדיון בהמשך דרכם…
מזג האוויר, האווירה הרגועה והרצון הטוב של כל המשתתפים תרמו לאסיפה מוצלחת של העמותה – מעבר לעמידה בלוחות הזמנים לאורך כל היום, הועבר המידע לחברי הארגון, נערכו הצבעות והכל התנהל ברוח טובה ועניינית.
פרט לאישור דו”ח ועדת הביקורת של עדה ברגמן ולדו”ח הגזבר, אוהד ארצי, נבחרה המזכירות מחדש לתקופה נוספת שבה היא תפעל בכל היעדים שהציגה.

ועדת ביקורת תמשיך בתפקידה ובהרכבה הנוכחי לשנה נוספת – עדה ברגמן ודוד אינטרטור.

המזכירות תכלול את קלודיה שגיא – מתאמת פעילות המזכירות ומתאמת השלום, אפרת ניניו – מתאמת רשימות מארחים, רחל פנקס – מתאמת אירועים, אוהד ארצי – גיזבר, חיים מוריק – יו”ר.

ליד המזכירות יפעלו עמית חקלאי כמנהל אתר האינטרנט של הארגון ונירית הראל כמתאמת צעירי סרווס ישראל.
תודות מיוחדות על ארגון כה מוצלח של יום זה לאילנה פולק, שהרימה את הכפפה לארגן כנס בתל-אביב, ולקחה לידיה לקשור קצוות עד תפירה מושלמת של המקום, המדריכים וההרגשה הטובה של כולם; לעדה ברגמן, שהתנדבה לקבל את פני הבאים, לרשום, לאסוף כספים ולהיות עסוקה כשכולם מתחבקים ונהנים משמש אביבית; לנירית הראל, שהיתה עסוקה בפעילות עם הצעירים; ואחרונה – לקלודיה שגיא, שהפעלתנות הבלתי נדלית שלה הביאה להשתתפות של כל-כך הרבה חברים ולהשגת השלמות של יום מוצלח זה.

תודה לכולם ולהתראות בכנס הבא בצפון.

חיים מוריק
יו”ר סרווס ישראל

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן