Welcome to our new Servas Israel website
Servas Israel | סרווס ישראל > הכנס השנתי של סרווס בגליל ב-11.11.06

הכנס השנתי של סרווס בגליל ב-11.11.06

מאי 18, 2024 by 'adm_daronet'

הכנס השנתי של סרווס השנה התקיים בגליל התחתון והיה מוצלח במיוחד. לכנס הגיעו כ-120 חברים ותיקים וצעירים שהתקבלו לאירוח מושלם, תוכנית מרתקת ומזג אוויר מצוין.

חיים מוריק

כאשר תכננו את הכנס הנוכחי לא צפו המארגנים שיתקיימו כמה תנאים הכרחיים לכנס כל כך מוצלח. רחל ויעקב פנקס שקדו ועמלו שלכולם יהיה נוח, נעים ומהנה להיות יחד איתם בכנס שערכנו בגליל. הגליל שספג את עיקר האש במלחמה האחרונה אירח את חברי סרווס בכרמיאל, במכמנים שעל ההר בפסטיבל הזית, ולסיום – ביובלים שבגוש שגב.

התוכנית החלה עם מצגת נהדרת שערכו איטה ואברהם אילת, חברי סרווס מקיבוץ כפר מסריק, על מסע אישי בן חודשיים לאורך שביל ישראל. התאורים החיים והמצגת הביאו את כל המשתתפים להרגשה כאילו הם שם, ועשו חשק לרבים מהשומעים להתנסות בחויה דומה גם כן. ההסברים והתאורים נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה, ומה שבאמת הפסיק את ההרצאה היא העובדה שכולנו היינו צריכים לקום למחרת ולהשתתף בכנס עצמו.

השעה היתה 10 בבוקר שבת, עת החלו לזרום חברי סרווס מכל קצוות הארץ ליום שטוף שמש בפארק הגליל שבכרמיאל. עד השעה 11 התכנסו כ- 120 חברי אירגון בנקודת המפגש, במזג אויר נהדר. אחרי פגישות והכרויות חדשות ומחודשות, נסענו כולנו למכמנים, שם ביקרנו כשעה בפסטיבל הזית. לארוחת צהריים ירדנו מההר ליובלים.

בסיום ארוחה משותפת קיבלנו קצת עידכונים על הארגון, ושמענו הרצאה מלווה במצגת תמונות על ביקור סרווס של אמיר לוי במלאווי שבאפריקה.

כולנו מחכים למפגש הבא בשבת,03.03.07, בשדה וורבורג שליד כפר-סבא.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן