Welcome to our new Servas Israel website

תהליך הצטרפות חברים לסרווס ישראל

תהליך הצטרפות חברים לסרווס ישראל – 2024
שלב ראשון כדי להצטרף כחבר לסרווס  הוא  קריאה של כל המידע המיועד למעוניין להצטרף כפי שמופיע באתר סרווס ישראל   – הנחיות למארח, הנחיות למטייל …

שלב שני – מילוי טופס בקשת הצטרפות  באתר סרווס בינ״ל https://servas.org/how-join-servas, )לבחור מדינה ישראל), תוך הקפדה על מילוי כל הפרטים כנדרש אחרי קביעת סיסמא וכניסה למערכת.

הודעת אישור קבלת הבקשה תגיע אליכם במייל, כולל הנחיות כיצד לפעול. כמו כן הודעה תגיע לסרווס ישראל אוטומטית  לצורך המשך הטיפול – יצירת קשר לקביעת ראיון.

כמו כן, עליכם לבקש משני ממליצים לשלוח למייל של סרווס ישראל israel@servas.orgשני מכתבי המלצה מגוף ציבורי כמו מקום עבודה, לימודים, צה”ל או מאדם שמכיר אתכם היטב תקופה ארוכה ואינו קרוב משפחה. 
אפשר גם מכתב המלצה אחד בלבד, מחבר סרווס. המכתבים יהיו מופנים לארגון “סרווס” (ולא לכל המעוניין או לכל מאן דבעי או כל נוסח אחר). במכתב ההמלצה, יציין הממליץ את יושרו, ואופיו של המעוניין להצטרף, את זמן ועומק ההיכרות עמו והתאמתו לרוח סרווס ויחתום בשמו המלא, בתוספת תאריך ומספר טלפון להתקשרות.

שלב שלישי – לקראת הראיון, מומלץ לקרוא שוב את כל המידע המיועד למצטרף (ראה לינק לאתר סרווס ישראל בתחילת מסמך זה) ולהשלים את כל הפרטים בפרופיל ב servas.org. לגבי אירוח מלא (כולל לינה), הראיון יתקיים בביתכם, וכל הבוגרים המצטרפים שגרים בבית ישתתפו. 

שלב רביעיהראיון. בזמן הראיון תקבלו גם הסברים והבהרות, ככל שיידרש. בתום הראיון, אתם והמראיין תחתמו , יחד עם המראיין, על הטופס שכולל אישורכם על תנאי הצטרפותכם לסרווס ישראל (טופס הסכמות).

שלב אחרון – אחרי קבלת אישור שהתקבלתם לארגון ע״י המראיין, תפקידו תשלום דמי חבר שנתיים לחשבון בנק של סרווס ישראל – 80 ש״ח לאדם החל מ 2025 (40 ש״ח לאדם עבור 2024 ישולם עד 1/11/24). בסיום התהליך, אחראי תהליך ההצטרפויות בסרווס ישראל יבדוק שכל התהליך הושלם – המלצות, מילוי פרופיל ב servas.org, טופס הסכמות , תשלום – ויאשר את הצטרפותכם לארגון. הודעה אוטומטית תגיע אליכם עם אישור קבלתכם לארגון כולל לינק להנחיות שימוש במערכת לצורך המשך עדכון פרופיל ויצירת Letter of Introduction  לקראת נסיעה, אם צריך.

בהצלחה

סרווס ישראל.                                                   אוגוסט 2024        

דילוג לתוכן